BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 17, 2011

cold hearted kah aku?

kenapa kah begitu??perasaan simpati bila lihat pesakit jadi no 2.yg pertama heran..heram mcm mana lah mama nya ne menjaga anak doh!! sakit ate jadi nya..sakit ate bila penat2 habis air liur ne mengajar!! tolong lah mama aku ndak ada anak pun..aku ndak akan lah sampai hati mau kasi biar anak kamu org itu menagis...biarkan kamu balik bila treatment blm habis lagi!!anduh tolong lah!!gila.perangai betul!!sampai satu tahap mcm mau tampar2 mama tu..kasi dia sedar sikit!!sedar yg aku ne manjada anak ko!bukan anak aku sot!!!ckp baik2 ndak faham..ckp nada vol 2 pun ndak faham..lama2 pakai sindir2 jak lah kan..baru org malaysia ne faham..termasuk org2 pilak2 lah kan..stress bodoh!!nasib baik lah almost the end dealing with weired parents d muka bumi ne!!eeeeeeeergg!!

my work made me trun super cold hearted!!sampai kan tahap utk memikirkan diri sendiri pun jatuh ke ..opss still no 1 cuma bab2 personal matter tu sudah buang jauh2 utk sementara..wat im looking forward is..cuti..yes2 cuti..balik labuan via kk...jumpa siblings dulu d kk..esok my bro sampai sandakan..temankan dirve sandkan-kk.auchhh.ndak tau sama ada gembira..or tidak lah kan..main target balik labuan..jumpa kwn..ambik kereta..rehat..manja2 d rumah~~wah..and meghiburkan ate.mencari ketenangan sementara.isnyallh selama nya..
mencari erti kehidupan..
aku bangga dengan diri sendiri walaupun idup ini tidak se sempurna mana pun..

0 comments: