BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 21, 2010

aku masih tidak bisa

hari ne pegi kelas mcm biasa..biasa aja..masih merepek2 dlm kelas sambil2 berusaha siapkan patient case history..comel lah patient kali ne kan..cuma malangnya saya juga tidak sehat.so tidak perlu lah ckp bnyk2..cukup lah check pulse,and ascultation..good boy..no ronchi..no wheezing and all..lung clear..emm but im curious why does this lil boy prescribed with inhalator?ler..bilda pulak budak nye kena asthma?emm myb coz coughing too bad and provoke dyspnea and asthma..but semalam lung pun clear jer...oh ya i miss his 1st day of admission..nvm.myb dr hospital ne yg silap.yakin jer aku ne kan..nvm..my patient my call.mampus aku lah if aku tulis dlm c/h no inhalator..ok my little patient wont c u again..wish u get well soon.i hates peds @ children department so lagi bagus if tak duduk peds lama2..i can be good..professional and smile all the way even no matter how loud those baby might screaming/ crying..but dlm hati rasa semcmm meremang..hahhaha..i knw budak2 tidak suka tengok baju putih dr and mask ..hahhaha..wat to do baby..ur dr juga tidak sehat!!and dr juga tidak mau sakit!!

balik rumah..lapar and kira mau layan series korean..( bawa mengucap lyn!!) tak ingat dunia ker?xm soon wey..tak peduli!!but rencana tergendala pulak lah.kena bersihkan little box my kitten..kena bersihkan mereka and get ready mereka utk d bawa p vet..utk vaksin...study?bila mau study?emm ok jap g.at least tulis assignment dulu : weeeee..

menahan hati yg gatal cmm kena infection mau sms and etc juga tidak tertahan..masyalllh..permudahkan lah perjalanan idup ku..aku berdoa dari jauh agar d beri nur dan pertunjuk pada diri ku and diri nya

p/s : i knw d : bronchodilator is one of the treatment..

1 comments:

NaruttoDMAX91 said...

hahahah....wah.... Dr ni hipokrit rupanya ah... apa kata...baju DR tu tukar p warna warni... add gambar2 katun...barulah budak nda takut...hahahah...