BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 30, 2010

green light

oh ya semlm sempat and dapat juga on the phone with my mom,my dad,my lil bro and my sis..opss and my grandma too..emm they are having family vacation now..great..im .. jealous ne..dorang BBQ ..ketam..sotong..lamb chop..ayam..best2...terliur2 ne.tapi nasib lah puas juga BBQ sini ...

apa yg green light?green light from my mom to get furnitures baru for my room..yay..yay..even can get them from ikea if i want to..jgn mungkir janji ya..

hari ne rasa mcm pelik.sunday....thinking of therapy practical exam tinggal 2 hari jak lagi!!ahhhhh rrrrhhh..prob utama nnti bila mau bagi diagnosis..boleh kah patient aku kasi tau jak diagnosis kamu nnti..and i swear i'll bring dictionary tht day..opss bawa hp cukup lah..and kertas2 dialog bersama patient..takut nyer!!takut pun masih juga berblog kan.ini lah if bz tapi buat2 free akan jd mcm ne lah..sekali lagi sibuk servey sana sini harga flight..astaga..:P

0 comments: