BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 24, 2010

Rancangan tergendala seketika

3pm dengan cuaca panas keluar pergi terminal ferry membeli ticket kereta utuk ahad ne..malang sudah berpanas dan berpeluh2 ticket ferry jam 130pm hbs lah pulak..ada pagi dan jam 4.30pm jak..sgt lah pasti mesti ada punya lagi jam 1.30pm tu..call up my dad,my bro and even shibu..none of them picking up my call..shitz..after few attempt my dad pick up his phone bt due to his bzness his dunt bother malah d marah pulak ada lah..call up mr shibu gosh hw can he sleep by ths hour ( 3.20pm)..oh curi tulang yer..so so so i just drive bck home and thn only able to reach my bro..sudah otw balik mls mau patah balik beli ticket 4.30pm..alamak itu ferry kecik saja lah...emmm since we will be bck togthr on sunday as plaining..seems to be cancel lah dulu.sudah d rumah dah megupdate blog ne..so biar hantu2 saja lah kemas rumah d sana.i hope there is people who gonna hlp arranging transport my bed back to labuan!
sudah mula berasa bosan duduk d rumah now!!i thk better go kl and sleep whole day and nite there while waiting for induction~~

0 comments: