BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 16, 2011

kayangan

di tengah2 hari bulan puasa..sempat tengok astro ria...kira movie tajuk " kayangan" ..ada faizura berlakon and entah siap lah lagi yg lain2 tu..cerita ala2  org biasa and kerabat2 raja..emm partially mcm cerita karut..well boleh menyentuh hati sikit lah..wah2...tak sampai tahap emo..

emo secara diam ada lah perkara biasa lah juga..cuma org kata wah so strong lah u ..wah strong muscle kah?myb lah kan..muscle d jantung ne mcm sudah partially rosak gitu..if org kata saya tabah..org juga akan kata saya nampak cool and baik2 saja..ada juga yg akan tak percaya apa yg saya lalui...diri sendiri pun tak percaya okey..ada masa nya rasa sgt penat...ada masa mcm nak erase partially memory ne..

tak sabar rasa nya nak fast foward masa..saja2...tapi tak mau jd tua lah kan for sure..fast foward nak tau lah kan after this either i'll remain in medical field, able to go for futher study..where i'll be..wah berbungga nya hati...menghargai masa yg d lalui skrg...tapi lagi happy kalau saya tahu saya lagi berjaya dari hari..dan saya ah the best :) amin..amin..saya yakin hidup itu adil..

0 comments: